mandag 3. september 2012

Fyrste tur!

Til tross for forkjølelsen klarte eg ikkje å vente med den fyrste turen, så i lett regnvèr bare det avgårde rundt Ådlandsvatnet. Min idè om at det fantes krusveg heile vegen rundt stemte dårlig, men greit tur likevel på delvis, grus, asfalt og skogsveg til eg kom ut ved Litlabø og kortaste veg heim på hovedvegen. Her kan ein jo svippe innom Landåsen og så sykle Hystadvegen heim, kjekkare og lengre...

Løpet var 14,99 km og eg brukte 57 minutt! Dårlig snittfart, men da va ikkje poenget, dessuten stod eg i 3-4 minutt i ein telefon, ellers var det nokre avstikkarar som var bomtur så dette var ein "gjer seg kjent tur". Grei løype, men kjeldlig med grindar som må opnast og lukkast når ein er meir i "trim-modus" enn i tur modus... Sykkelen trilla godt, toppfarten for dagen, 59.5 km ned mot Ådlandsbrua kom av seg sjølv...

Det gjekk overraskande lett, formen er elendig, men sykkelen går nermast av seg sjølv så lenge det ikkje er tunge oppoverbakkar. Sykkelen fungerer bra, det er nok for lite luft/trykk i demparen, det må eg sjå på, syns den gav seg mykje, dette har eg ikkje peiling på så no skal eg få ein på jobb til å sjå over sykkelen før eg ødlegg noko:)


Sjukt sliten, men kjekt. Headset er nok
ikkje anbefalt på sykkel, men, men...

Ferdig spylt og til trøk på vaskerommet

647 cal seinare...

Kjekt program, litt bomtur på Tveita, måtte snu

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar